torsdag 13 november 2008

Säg vad du tycker!

Vi har lagt ut en liten omröstning eller vad man nu ska säga, i högermarginalen! Vi vill veta hur ni vill att en bra butiksblogg ska vara!
Förutom att ni får vara med och påverka, så kommer även vi i designteamet att utse några (vi har inte bestämt hur många) som får små RAKar för konstruktiva och fiffiga lösningar! Så har du en idé på hur du skulle vilja förbättra bloggen så kommentera i detta inlägg eller maila till pysselgarden.tavling@hotmail.com så kanske du är den som får en liten RAK (= en liten present från butiken, betyder Random Act of Kindness). Skriv: Bloggförslag i ämnesraden!

Vi hoppas på många förslag och RAKarna kommer att delas ut lagom innan jul!!

Hälsningar Designteamet!
Ammi, Pia och Ulrika

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker en Butiksblogg ska visa nyheter och visa inspiration Och uppdateras i alla fall en gång i veckan!

Tycker den svarta bakgrunden känns lite dyster;)

Anonym sa...

Jag tycker att ni skall muntra upp sidan lite med ljusare färger. Särskillt nu när mörkret och kylan är här, då behövs det ljus.

Så tycker jag att ni skall visa en del tuorials med hur man kan göra med sakerna vi har i butiken. Och tävlingar är alltid bra att ha, lockar ju en massa nyfikna helt klart.

Kramar, Daniela/Neliz (www.neliz.se)

Anonym sa...

Lite starkare färg på designteamets sidor, riktigt svårt att läsa vad som står. I övrigt en riktigt snygg blogg!
/Ann-Sofie

Anonym sa...

Personligen tycker jag att mönstret ute på sidorna är urjobbigt...den blir lite suddig o störande när man ska försöka titta in på sidan(får ont i huvudet av den). Mittendelen är däremot väldigt fin :-)

Medlemmarna i Designteamet borde få sina egna färger lr något som utmärker deras sida.

Tävlingar/utlottningar lockar en som kund att komma till bloggen.

Det var allt jag hade just nu.

Karolina/karehed sa...

Jag gillar formatet på bloggen men skulle gärna se lite andra färger kanske något som matchar den blåa loggan.

Jag gillar en blogg som har blandat innehåll, så som inspiration från DT, tävlingar, materialtips m.m.

Anonym sa...

Bakgrunden tar över innehållet i texten, ögonen blir distraherade. Något lugnare skulle vara skönt.
Tävlingar, inspiration, utlottningar och nyheter är vad jag vill se i en blogg. Tävlingarna ska vara enkla och utan för många krav, de ska vara en starter för vidare fantasi och kreativitet. Kram!

Anonym sa...

Tjo!
Jag håller med om att det är bra om bloggen uppdateras ganska ofta, annars tröttnar jag och går inte in. Utlottningar på kommentarer är jättekul! Lite mer färgglatt kanske? Skiss-utmaningar är kul. Tävlingar där man röstar och i vissa fall med lotter.

Linda sa...

Hej lite mer färg är inte fel men annars tycker jag att allt är bra.

Tessalonika sa...

Hej...
Ytterkanterna och det grilliga mönstret tar över lite mkt...kanske skulle en lugnare färg med mindre mönster passa...Jag gillar tävlingar i alla de former, men skiss tävlingar är verkligen en ny inspiration..Kanske kan man ha lite olika tävlingar.....Både kort, Lo och altrade prylar är kul att tävla med...
Sedan är det roligt att se era bloggläsares alster som man kan skicka in till er och som man sedan kan hitta här i bloggen att inspireras av....
Kram från mig....
tessanskortpyssel.blogspot.com

Anonym sa...

inne och kollar igen!
Tja Lite För starkt mönster på sidorna!

Jätte kul med Bilder från Kurser!

Ni har ett toppen DT!!


Kram
Petraso