fredag 21 november 2008

Bidrag till Novembertävlingen!

Här är ett bidrag till Novembertävlingen:

Så här skriver Ann-Louise:

Hej här kommer mitt bidrag till tävlingen.
Jag tycker detta var en jättekul utmaning.

Jag har inspirerats av videon och en del i texten.
Så här är beskrivningen av min inspiration.

Fotot på sambon med glasögon istället för Batmans mask
Rubriken Hero eftersom videon är med Batman och min sambo är min hjälte
Den Bruna bakgrunden står för mörkret i videon
Pappret med noterna för musiken i sambons och mitt liv och för att videon är en musikvideo
Det flammande pappret som fotomatta och rubrikens text fastnade jag för med alla lågor i videon
De blåa rosorna för rosorna dom sjunger om och min sambo ger mig alltid rosor

Kaffeböne pappret är för min sambos kaffedrickande och alla blommor och de gröna bladen för den härliga familj vi har.

Tack för en rolig utmaning!
Ann-Louise Karlsson

Inga kommentarer: