lördag 14 mars 2009

Månadstävling

Hej!
Här kommer månadstävlingen för mars/april! Denna månad vill vi se monokromatiska bidrag! Det gäller alltså att göra ett kort eller en LO i en färg, det är ok att ha någon liten svart eller vit detalj men i stort ska bidraget vara i en färg.

Ditt bidrag skickar du senast 5:e april kl 23.59 till pysselgarden.tavling@hotmail.com

Det är både knepigt och kul att scrappa monokromatiskt så denna gång tänker jag både välja och lotta ut ett pris! Vilken färg väljer du?

Jag valde orange och gjorde en LO med kort jag bildbehandlat så även de är orangea.


Ammis sista bidrag som DT blev ett härligt rosa kort!









1 kommentar:

Bettan sa...

Tittar och tittar på denna utmaning men har ännu inte kommit igång med den. SVÅRT att bli låst i en enda färg. Vet inte om det finns nån färg jag gillar SÅ mycket så jag vill ha BARA den :o), men om jag känner mig själv rätt så dimper det ner ett bidrag innan tiden är ute i alla fall ;-)